سفارش تبلیغ
صبا ویژن
book
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 23857
کل یادداشتها ها : 20

نوشته شده در تاریخ 94/10/20 ساعت 2:48 ص توسط mohammad


رمان دختری در قطار

 

 لینک دانلود رمان دختری در قطار 

نویسنده : پائولا هاوکینز

مترجم : فرانک سالاری

انتشارات البرز ، تیر 1394

 

دنبال یک رمان پلیسی خوب می گردید؟ حوصله تان از رمان هایی که یک شخصیت اول آنها یک کارآگاه هست سر رفته؟ نکند حوصله مردهایی که معمولا شخصیت اول داستان های پلیسی هستند را هم ندارید! لابد کمی هم تم عاشقانه و اجتماعی دوست دارید؟ خب بگذارید کمی فکر کنم،... رمان دختری در قطار بهترین کتابی است که می توانم به شما پیشنهاد بدم. دختری در قطار به نوشته گاردین رکورد کتاب کد داوینچی را شکست و بیش از سه میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

پائولا هاوکینز پس از پانزده سال روزنامه نگاری، رمانی را منتشر کرد که بسیاری از رمان های خوان های حرفه ای را غافلگیر کرده است، هر کسی رمان را دست گرفته؛ نتوانسته آن را زمین بگذارد. دختری در قطار داستان زن دائم الخمری است که در زندگی اجتماعی اش شکست خورده و از شوهرش طلاق گرفته است. راشل هر روز سوار قطار لندن می شود و از اتفاقات دور برش یادداشت بر می دارد. یکی از همین روزها قطار از مقابل خانه شوهر سابقش تام و همسر او، آنا می گذرد. آنها به تازگی صاحب فرزندی هم شده اند. ما در این جا با رنج و ترومای درونی این زن مواجه می شویم. یکی از دلایل جدایی او و همسر سابق نازایی او بوده است. در همین حین ما با شخصیت آنا نیز آشنا می شویم و کم کم متوجه می شویم او در زندگی مدرن روزمره خود با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند و در نهایت شخصیت سوم زن وارد داستان می شود، راشل ماجرای گم شدن آن را گزارش می کند و داستان با اتفاقاتی عجیب همراه می شود. ضرباهنگ داستان مانند قطار آن قدر تند که خواننده را همراه خود می کشاند. انگار خواننده از شیشه قطار به درون و بیرون نگاه می افکند و افراد دور و بر خود را رصد می کند.

نویسنده روزنامه بوستون گلاب در باره کتاب دختری در قطار چنین نوشته است: «داستان مانند قطار درونش، از میان زندگی ایستای حومه لندن با شتاب به بیرون می تازد و خواننده چاره ای ندارد مگر اینکه کتاب را تورق کند.»








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ