سفارش تبلیغ
صبا ویژن
book
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 23860
کل یادداشتها ها : 20

نوشته شده در تاریخ 95/12/21 ساعت 9:53 ع توسط mohammad


 

تبادل لینک خوب

 

اگر یک سایت تجاری یا یک سایت خرید بک لینک دائمی و ایرانی پر از تبلیغات دارید تبادل لینک از چه راهاییبه دست میاید و چه میکند احتمال اینکه دیگران به شما لینک بدهند کمتر است . بخصوص اگر این دیگران ، نویسندگان وبلاگهای معمولی و غیر تجاری باشند . خرید بک لینک ایرانی درخواست لینک برای اینجور سایت‌ها دقیقا مثل این است که شما دائما از « خارج » کاسه و بشقاب و لباس دست دوم و اثاث منزل و . . . بیاورید و هر روز به « دوستان » زنگ بزنید و درخواست کنید که در مهمانی‌ها شما را دعوت کنند تا بیایید و جنس بفروشید . کار جالبی نیست . تبادل لینک شخصی و با معنا درخواست کنید وقتی خرید بک لینک دائمی و ایرانی می خواهید از کسی بخواهید که به شما لینک بدهد بدانید که خرید بک لینک ایرانی از چه کسی درخواست می‌کنید . فرستادن نامه‌های مشابه برای آدم‌های مختلف کار جالبی نیست و معمولا به لینک گرفتن از یک سایت خوب منتهی نمی‌شود و تنها کاری که می‌کند این است

مراقب بک لینک ها باشید

 وب‌سایت‌های بسیاری هستند که به شکل تخصصی، خرید بک لینک دائمی و ایرانی ارائه دهنده‌ی خدمات مربوط به بک لینک هستند. این وب‌سایت‌ها بک لینک های وب‌سایت شما را مونیتور می‌کنند و انواع و اقسام اطلاعات را در مورد هر بک لینک خاص و در مورد وضعیت بک لینک های وب‌سایتتان در اختیار شما قرار می‌دهند. این‌ها سعی می‌کنند با الگوریتم خاص خود، کیفیت هر بک لینک را محاسبه کنند و هرچه این الگوریتم به الگوریتمی که گوگل برای کیفیت‌سنجی لینک‌ها استفاده می‌کند، نزدیک‌تر باشد، نتایجی که برای وبمستر ارائه می‌شود خرید بک لینک دائمی و ایرانی دقیق‌تر و مفید‌تر خواهد بود. برخی از این وب‌سایت‌ها در زیر آمده‌اند.

بله. وب‌سایت‌های زیادی هستند که با بک لینک به اصطلاح بالا آمده‌اند. خرید بک لینک دائمی و ایرانی اما هر سایتی مثل بدن هر انسانی، شرایط خاص خودش را دارد. لزوما یک قرص و یک دارو برای همه‌ی بیمارانی که مبتلا به یک بیماری هم هستند جواب نمی‌دهد. نمی‌شود گفت چون این وب‌سایت توانسته، پس برای وب‌سایت  خرید بک لینک ایرانی من هم قطعا کار می‌کند. فاکتورها و متغیرهای بسیاری در شناسایی وب‌سایت شما توسط الگوریتم‌های گوگل موثر هستند. از جمله‌ی دلایلی که باعث پنالتی  شدن یا بن شدن وب‌سایت‌‌هایی که بک لینک می‌خرند، می‌شود، به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

دامین اتوریتی (Domain Authority): این مقدار که عددی بین صفر تا صد است را شرکت سئوموز محاسبه و ارائه می‌کند. 40 فاکتور در یک فرمول پیچیده، در محاسبه‌ی این عدد دخالت می‌کنند. فاکتورهایی خرید بک لینک دائمی و ایرانی مثل تعداد بک لینک ها و کیفیت آن‌ها، سن دامین و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی. هر چه این عدد به صد نزدیک‌تر باشد، ارزشمندتر است.

 بک لینک

پیج اتوریتی (Page Authority): این مقدار هم مانند دامین اتوریتی، عددی است بین صفر خرید بک لینک ایرانی تا صد و باز هم توسط شرکت سئوموز محاسبه و ارائه می‌شود. این مقدار نیز، با دخالت تعدادی فاکتورها، اما این بار منحصرا برای هر صفحه، جداگانه محاسبه می‌شود.

 

لینک‌های خروجی (External Link): قبلا گفته می‌شد که تعداد لینک‌های خرید بک لینک دائمی و ایرانی خروجی هر صفحه نباید بیش‌تر از 100 باشد. اما برخلاف آن‌چه در محیط نت فارسی رواج دارد، حالا دیگر تعداد لینک‌ها اهمیت اولیه ندارد. گوگل گفته که تعداد لینک‌های خروجی نباید نامعقول باشد، اما محدودیت صدتایی دیگر مطرح نیست. شناسایی خرید بک لینک ایرانی «نامعقول بودن» تعداد لینک‌های خروجی خودش مکانیزمی دارد که تعداد لینک‌های خروجی، لینک‌های ورودی، حجم متن و فاکتورهای موثر دیگری، در آن دخالت می‌کنند. 

منبع:

 

خرید بک لینک دائمی  , خرید بک لینک ایرانی








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ