سفارش تبلیغ
صبا ویژن
book
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 23864
کل یادداشتها ها : 20

نوشته شده در تاریخ 95/12/22 ساعت 1:47 ص توسط mohammad


 

دانلود آموزش ورد

 

گروه نرم‌افزاری ویرا 

آموزش ورد؛ آسان، جامع و حرفه ای. یکی از بهترین نرم افزارهای مایکروسافت، آموزش کامل استفاده توسط پکیج آموزشی ویرا... 

 

آموزش ورد,دانلود آموزش ورد 2013,دانلود ویدیوی آموزش ورد 2013,ویدئو آموزش ورد 2013,دانلود آموزش تصویری ورد 2013,آموزش ورد 2013 به صورت فیلم,دانلود آموزش     word 2013,دانلود آموزش تصویری  word 2013,آموزش word,word,ورد,آموزش ورد 2010,آموزش ورد pdf,آموزش ورد 2007,آموزش ورد دانلود,آموزش ورد حرفهای,آموزش ورد 2003,آموزش ورد تصویری,آموزش ورد مقدماتی,دانلود آموزش ورد 2010,تعاملی,آموزش ورد 2016,آموزش حرفه ای ورد 

مایکروسافت ورد (به انگلیسی: Microsoft Word) یا مایکروسافت آفیس ورد، از بهترین و پر استفاده‌ترین نرم‌افزارهای واژه پرداز است.این نرم‌افزار همچنین مشهورترین نرم‌افزار واژه پرداز در رایانه های شخصی و اداری است.[1] در 1983 اولین انتشار ورد تحت نام Multi - Tool برای سیستم‌های Xenix و سپس برای کامپیوترهای شخصی IBM برای اجرا در محیط سیستم‌عامل DOS منتشر شد. 

 

اولین نسخه مایکروسافت ورد در سیستم‌عامل گرافیکی در سال 1984 برای کامپیوتر اپل آموزش ورد مکینتاش منتشر شد. پس از آن، این برنامه برای سیستم‌های عامل‌های SCO UNIX و اواس/2 و Windows 3.1 به بازار آمد. در سال 1989 این برنامه به عنوان جزئی از مجموعه نرم‌افزاری Microsoft Office تبدیل شد.

 

هرچقدر از مایکروسافت بدتان بیاید شما نمیتوانید ابزاری به قدرت Microsoft Office پیدا کنید و نمیتوانید ابزارهایی را معرفی کنید که بتواند دربرابر آفیس حرفی برای گفتن داشته باشد. کسانیکه تازه با کامپیوتر آشنا میشوند وقتی اسم آفیس را میشنوند اولین نرم افزاری که یاد میگیرند در آفیس با آن کار کنند word است 

 

برای select کردن یا انتخاب کرد در word راههای گوناگون وجود دارد مثلا اگر دکمه Alt را نگه دارید میتوانید با کلیک را گرفتن و موس را کشیدن نواحی چهار گوش را انتخاب کنید.. یا وقتیکه یک جمله را میخواهید انخاب کنید کافیه که دکمه Ctrl را نگه آموزش ورد دارید و روی جمله کلیک کنید تا انتخاب شود. همینطور که دکمه CTRL را نگه داشتید میتوانید موارد دیگری را نیز انتخاب کنید.  با فشردن دکمه F8 براساس جایی که کلیک میکنید میتوانید یک انتخاب از قبل و بعد از نقطه انتهای آن توسعه دهید. که برای لفو آن دکمه Esc را باید بزنید. این موارد را نمیشود با نوشته توضیح داد بهتر است که روی word امتحان کنید تا متوجه شوید.

قابلیت های مخفی نرم افزار مایکروسافت ورد آفیس 

اکثر ترفندهای معرفی شده با اندکی تغییر بر روی نسخه های قدیمی ورد مانند ورد  2010 ، 2007 و.. نیز قابل اجرا هستند. 

مخفی سازی عناصر موجود زیر تب های منو صفحات Word

یکی از بخش هایی که به راحتی در word قابل پنهان سازیست و کار را برای کاربران ساده تر می کند، حذف نوار ابزار موجود (و گاها اضافه بر سازمان) در صفحه می باشد. این نوارها با استفاده از کلید های ترکیبی ctrl +F1 قابل حذف خواهد بود.

به تصویر زیر نگاه کنید:

قابلیت های  word

به علاوه این بخش می تواند به صورت خودکار با کلیک روی Ribbon Display Option و سپس با انتخاب Auto-hide Ribbon حذف شود.

بخش دیگری که با جود آنکه قبلا در ورد 2010 معرفی شده بود،در ورد 2015 و 2013 بیشتر مورد توجه قرار گرفت،حالت مطالعه یا read mood می باشد.این حالت را می توانید با استفاده از کلید ترکیبی ALT + W-F فعال کنید.

قابلیت های  word

این حالت بیشتر برای تبلت ها و مطالعه ی راحت تر معرفی شد.با این حال آموزش ورد برای هر گونه دستگاهی نیز قابل استفاده است.

در صورت تمایل می توانید از  راه زیر نیز استفاده کنید:

از  بخش منو نرم افزار و انتخاب گزینه های View > Read Mode

تنظیم نوشته ها با استفاده از Outline View

یکی از بخش هایی که برای ایجاد نوشته ها به صورت کارآمد تری ارائه شد، حالت Outline View است.این حالت میزان کارایی شما و همچنین مدیریت مطالب را تا 50 درصد افزایش میدهد.در این حالت یک تولبار یا نوار ابزار مجزا برای شما ایجاد میشود که مدیریت به آموزش ورد شکل متفاوت تری از این بخش صورت می گیرد.

تولبار موجود در آن شامل جلوه های زیادی مانند هدینگ یا عنوان ها در 9 سطح ،امکان مخفی کردن آموزش ورد بخش هایی از متن ، نمایش بزرگتر بخش های انتخاب شده از متن ،پیش نویس سریع مطالب،کشیدن بخشی از متن و پیست کردن آن به شیوه ی drag and drop  و… از جمله ویژگی های تولبار پیشرفته تر در این قسمت است.

منبع:

دانلود آموزش ورد 








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ