سفارش تبلیغ
صبا ویژن
book
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 23837
کل یادداشتها ها : 20

نوشته شده در تاریخ 97/12/7 ساعت 6:21 ع توسط mohammad


همایش سیستم های کنترل و مدیریت دود در ساختمان

 

شرکـت ساخـتمانی صـهبا آشـیان به عنوان حـامی طـلایی پنجـمین همـایش فـن‌آوری‌هـای نوین صنـعت ساختـمان برگزار می‌کند:

 

کارگاه‌ های آموزشی معرفی و طراحی سامانه‌های کنترل دود و ابزارهای مدیریت دود در ساختمان

 در این همایش می توانید در مورد مهندسی کنترل دود، آتش بند، دود بند، فایر استاپ اطلاعات کامل و مفیدی جمع آوری و استخراج نمایید.

مدرس: مهندس عباس شاملو – کارشناس ارشد مهندسی مکانیک

زمان: 16 و 17 اسفند 97

مکان: مشهد مقدس، مجتمع سپید

علاقه‌ مندان جهت ثبت نام می‌توانند به سایت دبیرخانه دایمی فن‌آوری‌ های نوین صنعت ساختمان مراجعه نمایند.

 



  



نوشته شده در تاریخ 95/12/22 ساعت 12:53 ع توسط mohammad


  

ویژگی های ماشین های لباسشویی صنعتی

 

ماشین لباسشویی ویژگی های ماشین لباسشویی صنعتی متنوعی داشته که از آن میان میتوان انواع برنامه های شستشو، برنامه های ضد عفونی کننده و انواع تکنولوژی های ماشین لباسشویی را نام برد

همانند رنگ و طرح، قابلیت های لباسشویی ها نیز امروزه بسیار متنوع اند. اگرچه برند ها و مدل های متفاوت هرکدام قابلیت های مخصوص به خود را نیز دارند، اما ما در اینجا تعدادی از این قابلیت ها را برای آشنایی بیشتر شما، عنوان کرده ایم:

 

انواع برنامه های شستشو: برنامه های شستشو بسیار متنوع بوده و روز به روز نیز بر تعداد آن ها افزوده می شود. این برنامه ها متناسب با ویژگی هایی از جمله جنس لباس، رنگ آن و مدت زمان شستشو و درجه حرارت متناسب با این ماشین لباسشویی صنعتی ویژگی ها طرح ریزی شده که از میان آنان می توان به این برنامه ها اشاره نمود: شستشوی دستی، لباس نخی، کتان، پشمی یا ابریشمی و مخمل یا از جنس پر، لباس ورزشی، البسه زیر، تی شرت و پیراهن، لباس های مخلوط، البسه تیره، البسه کودک و ملحفه و پتو.

 

 موتور ماشین‌های سطلی ممکن است از نوع قطب‌چاکدار یا خازنی باشد که از موتور قطب‌چاکدار تنها در حالتی استفاده می‌شود که موتور به صورت مستقیم (بدون تسمه) به دیگ وصل است و جهت چرخش آن قابل تغییر نیست (چپ‌گرد و راست‌گرد ندارد). برخی از ماشین‌های لباس‌شویی سطلی دارای المنتی برای گرم‌کردن آب نیز هستند، اما ماشین‌های لباس‌شویی دوقلو به علت اینکه معمولاً دارای دیگ پلاستیکی‌اند در آن‌ها از المنت گرم‌کن استفاده نمی‌شود. عمل خشک‌کردن در ماشین‌های دوقلو معمولاً به وسیله? نیروی گریز از مرکز انجام می‌شود و دارای یک موتور جدا برای مخزن خشک‌کن هستند. موتورهای ماشین دوقلو هر دو از نوع موتورهای القایی آسنکرون تکفاز هستند و در برخی از آن‌ها یک موتور القایی قطب‌چاکدار برای پمپ الکتریکی استفاده می‌شود. موتور شستشوی ماشین‌های دوقلو با تسمه به دیگ وصل می‌شود ماشین لباسشویی صنعتی و می‌تواند لباس‌ها را در دو جهت بچرخاند که به تمیزتر شدن آن‌ها کمک می‌کند، اما موتور خشک‌کن به صورت مستقیم به مخزن خشک‌کن اتصال می‌یابد و به همین علت سرعت این قسمت بسیار بالاست و برای جلوگیری از خطرهای احتمالی یک ترمز مکانیکی که با میکروسوییچ فعال می‌شود در آن‌ها تعبیه شده است که با بازشدن در مخزن، موتور را خاموش و ترمز مکانیکی را فعال می‌کند. در ماشین‌های دوقولو با استفاده از دو تایمر برنامه? تغییرجهت ماشین را تعیین می‌کنند، به این صورت که اگر تایمر 1 فعال باشد، ماشین مدت‌زمان چرخش ماشین در هر جهت بیشتر خواهد بود (مثلاً 30 ثانیه چپ، 4 ثانیه توقف، 30 ثانیه راست، 4 ثانیه توقف) اما اگر تایمر  فعال باشد مدت زمان چرخش ماشین در هر جهت کمتر می‌شود (مثلاًُ 5 ثانیه چپ، 7 ثانیه توقف، 5 ثانیه راست، 7 ثانیه توقف). دور آرام ماشین برای لباس‌های ظریف در نظر گرفته شده است

 

 

 

انواع حرکت های البسه: جهت هرچه نزدیک تر کردن شستشوی ماشینی به شستشوی دستی ماشین لباسشویی صنعتی و  برخورداری از بالاترین کیفیت شستشو، انواع برنامه های حرکت مختلف در ماشین لباسشویی ها در نظر گرفته شده است. جدیدترین لباسشویی ها از 6 حرکت (6 motion  ) متفاوت در سیکل شست و شو شامل حرکت آبکشی، پیچاندن، پله ای، تاب دادن، ساییدن و غلتاندن استفاده می کنند. در حرکت آبکشی، لباس ها دور دیگ چیده شده و می چرخند. در مرحله پیچاندن، لباس ها به طور گردشی دور هم می چرخند. در مرحله پله ای، تمام لباس ها به طرف بالای محفظه دیگ هدایت شده و از آنجا به پایین پرتاب می شوند. در مرحله تاب دادن لباس ها از دو طرف بالا رفته و به سمت دیگر پرتاب می شوند. مرحله ساییدن همانند مرحله قبلی است با این تفاوت که لباس ها بعد از بالا رفتن به صورت چرخشی به سمت دیگر هدایت می شوند. در مرحله غلتاندن لباس ها ماشین لباسشویی صنعتی به صورت مستمر دور هم می چرخند.   

ماشین های لباسشویی صنعتی

1-       دستگاه کاربری لباسشوئی جهت همه نوع البسه بیمارستانی و آبگیری صنعتی فوق حرفه ای می باشد.

2-       ظرفیت شستشو 60 کیلوگرم تمام اتوماتیک ضریب بارگیری 12:1 می باشد.

3-       حجم آب داخل سیلندر 1000لیتر و آب مصرفی 110 لیتر در هر بار شستشو و یک سیکل کامل شستشو با برنامه های C-0 , B550, A440 لیتر می باشد.

4-       دارای آبگیری (سانترفیوژ) با قدرت بالای مناسب 800 دور در دقیقه

5-       بدنه از نوع آلیاژ فولاد 15 میلی متر و سیلندر و زنبیل از آلیاژ استنلس استیل 3 میلی متر می باشد.

6-       دارای سیستم ضرب گیر هیدرولیک و پنوماتیک با فونداسیون و زیرسازی مخصوص

7-       قابلیت شستشو با دمای تعیین شده توسط مرکز CDC

8-       دارای منبع جداگانه از آلیاژ استنلس استیل و پمپ های مخصوص تزریق ماشین لباسشویی صنعتی مایع های شستشو و ضدعفونی کننده بصورت اتوماتیک به میزان کنترل شده

9-       دستگاه از نوع دوطرفه دو درب مجهز به دو درب جدا که بارگیری البسه ماشین لباسشویی صنعتی ها از طرف قسمت کثیف و تخلیه البسه از قسمت تمیز می باشد.

10-     دستگاه مجهز به کنترلر PLC هوشمند با سه برنامه جدا و شستشوی چهارمرحله ای با دمای  سانتی گراد متفاوت

11-     دارای تابلو فرمان با محافظ سیستم اینورتر که بار اکتیو را به صفر و فرکانس 1/0 تا 1000 هر تز می رساند و الکتروموتور دو دور با قدرت 11 و 15 کیلووات و توان مصرفی برق در برنامه های شستشوی(C 1/5KWH),(B 7/5 KWH), (A 6/5 KWH)

12-     ابعاد دستگاه طول 180CM، عرض 130CM ، ارتفاع 210CM

13-     فضا استفاده مفید از دستگاه 300,350 CM

14-     وزن دستگاه 2200 KG

15-     ضمانت 2 سال و 15 سال پشتیبانی

 اگر تمایل به خرید ماشین های لباسشویی صنعتی از مجموعه ما دارید لطفا با شماره موبایل : 09121868517 - 093918685177 تماس بگیرید 

با تشکر

مجتمع تولیدی ماشین سازی سرکیسیان

   وارکس سرکیسیان

 

تلفن های پاسخگو: 09121868517 – 09391868517 – 09213798517

منبع:

ویژگی های ماشین های لباسشویی صنعتی سرکیسیان



  



نوشته شده در تاریخ 95/12/22 ساعت 12:35 ع توسط mohammad


 

اهمیت کلیدواژه ها در سئو سایت

 

کلیدواژه ها چهارچوب اصلی سئو یک وبسایت را تشکیل میدهند . 

کلیدواژه ها بیانگر تمامی مفهوم نهفته در محتوای وب سایت شما هستند و باید بتوانند عباراتی را که کاربران در هنگام جستجو در اینترنت در کادر جستجوی گوگل وارد می کنند، پوشش دهند. 

در سایت سئو تولز با در نظر گرفتن این مطلب می توانیم بگوییم که سئو و بهینه سازی وب سایت یک تخصص مبتنی بر کاربران و یا مبتنی بر شناخت کاربران است.
در حقیقت میزان حرفه ای بودن متخصصان در این زمینه را می توان با توانایی آنها در شناسایی و حتی پیش بینی کلیدواژه های ترند (trending keywords) و رتبه بندی برای این کلیدواژه ها، سنجید. به عبارت دیگر مهارت یک متخصص سئو را می تون با بررسی توانایی او در جستجوی کلیدواژه ها سنجید.
متخصصان سئو نیز باید آموزش سئو  مانند عرضه کنندگان تمامی محصولات تجاری همواره دو چیز را در نظر بگیرند: اول سختی و شدت رقابتی که در آن شرکت می کنند، دوم (قدرتمند بودن رقیبان) و میزان تقاضا برای یک کلیدواژه خاص.
دو عامل اساسی در جستجوی یک کلیدواژه عبارتند از :
√ حجم جستجوی آن کلیدواژه (تعداد دفعاتی که آن کلیدواژه در یک ماه توسط تمامی کاربران اینترنت در گوگل جستجو می شود )
√ دشواری کلیدواژه (رقابت پذیری کلیدواژه، به عبارت دیگر حجم رقابت در سئو ,سئو و بهینه سازی ,سایت سئو  بین وب سایت های مختلف موجود در آن کلیدواژه )

متاسفانه برخلاف تجارت های کلاسیک که در آنها همه چیز قابل اندازه گیری است، در دنیای سئو مسائل اندکی پیچیده تر و اندازه گیری ها بسیار مشکل هستند. از این رو اکثر ما معمولا به آمارهای فراهم شده توسط ابزار Google Keyword Planner که مبتنی داده های PPC است، اعتماد می کنیم.

– کلمات کلیدی (Keywords): هر صفحه دارای یک هدف و موضوع مشخص است که با استفاده از کلمات کلیدی می توانیم محتوا و موضوع صفحه را به موتورهای جستجو انتقال دهیم. برای مثال صفحه یک محصول مانند “دوربین عکاسی” شامل تنوعی از کلمات (لنز دوربین،لوازم جانبی دوربین و…) است که در متن ، عکس(ALT Tags) و عناصر HTML قرار گرفته‌اند.

 

– تگ عنوان (Title Tags): عنوان صفحه در SERP(صفحه نتایج موتور جستجو) و همچنین تب مرورگرتان قابل مشاهده است. این یکی از مهمترین و قوی‌ترین سیگنال‌ها به شمار می‌رود و شامل کلمه کلیدی و اگر مایل هستید برند کسب وکارتان باشد. برای جدا کردن برند از عنوان صفحه از – _ | » « استفاده کنید.

 

– تگ Header tags) H) :بیشتر صفحات وب به چند بخش و سرفصل تقسیم می‌شوند که با تگ‌های h نمایش می‌یابند. تگ <h1> می‌تواند شامل کلمه کلیدی اصلی باشد و دیگر تگ‌ها شامل h2 تا h6 دارای کلمات مترادف باشند.

 

– بهینه سازی محتوا (Content Optimization):محتوای صفحه و مقاله شما بهینه سازی وب سایت باید حاوی کلمه کلیدی اصلی و حداقل با طول 300 کلمه باشد. اگر مدام محتوای بی کیفیت و کوتاه انتشار دهید ممکن است به خاطر ارایه محتوای نازک (thin content) تحت مجازات الگورتیم گوگل پاندا قرار بگیرید.

 

– لینک های داخلی (Internal Linking) : منو و لینک‌های ناوبری (navigation bars) باعث می‌شود که بتوانید مهم‌ترین بخش‌ها و دسته‌های سایت خود را به کاربران و موتورهای جستجو معرفی کنید، بنابراین از سالم بودن و در دسترس بودن این لینک‌ها اطمینان حاصل کنید.همچنین هنگامی که در یک مقاله امکان ارتباط با بخش‌ها و دیگر مقالات مرتبط فراهم است حتما لینک داخلی (Internal Linking) را مدنظر داشته باشید.

در ادامه این مقاله ابزارهایی  آموزش سئو را به شما معرفی خواهیم کرد که اطلاعات جامع تر و کامل تری را در اختیار شما قرار می دهند و شما را به صورت گام به گام در جستجوی کلیدواژه ها با استفاده از این ابزارها همراهی خواهیم کرد.
بهتر است به دنبال چه نوع کلیدواژه هایی باشیم؟
دو نوع مختلف از کلیدواژه ها وجود دارند که شما باید در هنگام جستجوی کلیدواژه ها آنها را در نظر بگیرید :
√ کلیدواژه هایی که می توانند برای شما منافع مالی داشته باشند که اصطلاحا به آنها کلیدواژه های commercial یا تجاری گفته می شود.
? کلیدواژه هایی که می تواند برای جذب سئو ترافیک و لینک های برگشتی به وب سایت شما موثر باشند که اصطلاحا به آنهاا کلیدواژه های informative یا آموزنده می گویند.
اکثر وب سایت ها به منظور ایجاد منافع اقتصادی طراحی می شوند. در بسیاری از موارد محصولات تجاری یک صنعت خاص توسط وب سایت آنها فروخته می شود و به هر نقطه از کشور و یا دنیا ترابری می گردد. از این رو رتبه بندی برای کلیدواژه هایی سئو سایت که موجب جذب مشتریان بالقوه می شود برای این وب سایت ها بسیار ضروری و حائز اهمیت است، هرچقدر که رتبه کسب شده توسط این وب سایت ها در رتبه بندی بهتر باشد، میزان فروش آنها بهتر خواهد بود.

زمانی که شما قصد دارید محتوایی را برای وب سایت خود ایجاد کنید، باید مشتریان بالقوه وب سایت خود را در نظر داشته باشید. باید بدانید که کاربران مد نظر شما هنگامی که به دنبال یک محصول خاص در اینترنت می گردند، چه نوع کلیدواژه هایی را استفاده می کنند. عباراتی که کاربران در هنگام جستجو محصولات بهینه سازی وب سایت  در اینترنت استفاده می کنند معمولا کلمات توصیفی واضح مثل : خریدن، ارزان قیمت، مقرون به صرفه و … را شامل می شود. این کلمات به کاربران کمک می کند تا دقیقا به چیزی که می خواهند اشاره کنند.

منبع:

سئو سایت با سئو تولز



  



نوشته شده در تاریخ 95/12/22 ساعت 1:52 ص توسط mohammad


سیتی‌زن | گالری عباسی

معرفی، بررسی تخصصی و فروش برترین ساعت های مچی اصل و اورجینال مردانه و زنانه کمپانی ساعت‌سازی سیتی‌زن در گالری ساعت عباسی

سیتی‌زن, سیتیزن, سیتی زن, ساعت سیتیزن, ساعت سیتی زن, سیتیزن ایران, تاریخچه برند سیتیزن خط سیر برند سیتی زن, زمان آوران پیشرو, نمایندگی ساعت سیتی زن, گارانتی ساعت سیتی زن, , سیتیزن اکودرایو,سیتی زن اصل, citizen, citizen watch

تاریخچه برند سیتی‌زن

تاریخچه کمپانی ساعت‌سازی سیتی‌زن از اوایل قرن بیستم میلادی آغاز می‌شود، زمانی خرید ساعت که جواهرساز برجسته ژاپنی، کامه‌کی‌چی یامازاکی پس از یک دوره نسبتا طولانی ارایه و فروش ساعت‌های لوکس اروپاییی تصمیم به ساخت ساعت‌های ژاپنی با برند شخصی خود گرفت. به عنوان نخستین گام، یامازاکی در سال 1918 انستیتو نمایندگی ساعت سیتی زن تحقیقاتی شوکوشا را با هدف مهندسی معکوس و طراحی فرآیند ساخت ساعت‌های مکانیکی تاسیس نمود. انستیتو شوکوشا در سال 1924 موفق به توسعه اولین نمونه ساعت جیبی مکانیکی ساعت مچی مردانه خود به صورت پروتوتایپ (نمونه اولیه) گشت، سیتی‌زن این نمونه اولیه به شیمپئی گوتو، فرماندار توکیو نمایندگی ساعت سیتی زن  و از اعضا موثر خاندان امپراطوری ژاپن هدیه شد و آقای گوتو برای این ساعت ژاپنی نام شیمین (به معنای شهروند) را برگزید. نام‌گذاری هوشمندانه شوکوشا شیمین زمینه‌ساز شکل‌گیری هدف سیتی‌زن متعالی سیتی‌زن در طراحی و تولید ساعت‌های با کیفیت و قابل دسترس برای تمامی شهروندان جهان شد.
سیتی‌زن یکی از معدود کمپانی‌های ساعت سیتیزن ساعت‌سازی در سطح جهان است که به دانش فنی و تکنولوژی ساخت موتور ساعت مجهز است؛ کمپانی ساعت‌سازی سیتی‌زن میوتا دپارچر تخصصی طراحی و توسعه موتور ساعت در کمپانی سیتی‌زن است. ساخت موتور به عنوان قلب تپنده ساعت با توجه به پیچیدگی و ظرافت بالایی که دارد نمایندگی ساعت سیتی زن  جز تکنولوژی‌های سطح بالا (های تِک) محسوب می‌شود و تنها تعداد انگشت‌شماری از برندهای ساعت، خودشان موتور ساعت‌هایشان را تولید می‌کنند؛ سیتی‌زن با درر اختیار داشتن حدود سی‌درصد سیتیزن ایران از بازار جهانی موتور ساعت توسط سیتی‌زن کمپانی میوتا، یکی از بازیگران اصلی صنعت خرید اینترنتی ساعت ساعت‌سازی جهانی است.

دفتر مرکزی سیتی‌زن؛ توکیو.ژاپن

دفتر مرکزی سیتی‌زن؛ توکیو.ژاپن

محصولات سیتی‌زن

NB2014-57E
مقایسه
18,000,000 ریال
ساعت مچی مردانه سیتی‌زن اتوماتیک NB2014-57E
ساعت مچی سیتی‌زن اتوماتیک مناسب برای استفاده سیتی‌زن روزمره و نیمه‌رسمی | مکانیزم مکانیکی با قابلیت شارژ اتوماتیک | مقاوم در برابر آب تا فشار 10 سیتی‌زن بارومتر
ساعت مچی مردانه سیتی‌زن اتوماتیک NB2014-57E
منبع:


  



نوشته شده در تاریخ 95/12/22 ساعت 1:47 ص توسط mohammad


 

دانلود آموزش ورد

 

گروه نرم‌افزاری ویرا 

آموزش ورد؛ آسان، جامع و حرفه ای. یکی از بهترین نرم افزارهای مایکروسافت، آموزش کامل استفاده توسط پکیج آموزشی ویرا... 

 

آموزش ورد,دانلود آموزش ورد 2013,دانلود ویدیوی آموزش ورد 2013,ویدئو آموزش ورد 2013,دانلود آموزش تصویری ورد 2013,آموزش ورد 2013 به صورت فیلم,دانلود آموزش     word 2013,دانلود آموزش تصویری  word 2013,آموزش word,word,ورد,آموزش ورد 2010,آموزش ورد pdf,آموزش ورد 2007,آموزش ورد دانلود,آموزش ورد حرفهای,آموزش ورد 2003,آموزش ورد تصویری,آموزش ورد مقدماتی,دانلود آموزش ورد 2010,تعاملی,آموزش ورد 2016,آموزش حرفه ای ورد 

مایکروسافت ورد (به انگلیسی: Microsoft Word) یا مایکروسافت آفیس ورد، از بهترین و پر استفاده‌ترین نرم‌افزارهای واژه پرداز است.این نرم‌افزار همچنین مشهورترین نرم‌افزار واژه پرداز در رایانه های شخصی و اداری است.[1] در 1983 اولین انتشار ورد تحت نام Multi - Tool برای سیستم‌های Xenix و سپس برای کامپیوترهای شخصی IBM برای اجرا در محیط سیستم‌عامل DOS منتشر شد. 

 

اولین نسخه مایکروسافت ورد در سیستم‌عامل گرافیکی در سال 1984 برای کامپیوتر اپل آموزش ورد مکینتاش منتشر شد. پس از آن، این برنامه برای سیستم‌های عامل‌های SCO UNIX و اواس/2 و Windows 3.1 به بازار آمد. در سال 1989 این برنامه به عنوان جزئی از مجموعه نرم‌افزاری Microsoft Office تبدیل شد.

 

هرچقدر از مایکروسافت بدتان بیاید شما نمیتوانید ابزاری به قدرت Microsoft Office پیدا کنید و نمیتوانید ابزارهایی را معرفی کنید که بتواند دربرابر آفیس حرفی برای گفتن داشته باشد. کسانیکه تازه با کامپیوتر آشنا میشوند وقتی اسم آفیس را میشنوند اولین نرم افزاری که یاد میگیرند در آفیس با آن کار کنند word است 

 

برای select کردن یا انتخاب کرد در word راههای گوناگون وجود دارد مثلا اگر دکمه Alt را نگه دارید میتوانید با کلیک را گرفتن و موس را کشیدن نواحی چهار گوش را انتخاب کنید.. یا وقتیکه یک جمله را میخواهید انخاب کنید کافیه که دکمه Ctrl را نگه آموزش ورد دارید و روی جمله کلیک کنید تا انتخاب شود. همینطور که دکمه CTRL را نگه داشتید میتوانید موارد دیگری را نیز انتخاب کنید.  با فشردن دکمه F8 براساس جایی که کلیک میکنید میتوانید یک انتخاب از قبل و بعد از نقطه انتهای آن توسعه دهید. که برای لفو آن دکمه Esc را باید بزنید. این موارد را نمیشود با نوشته توضیح داد بهتر است که روی word امتحان کنید تا متوجه شوید.

قابلیت های مخفی نرم افزار مایکروسافت ورد آفیس 

اکثر ترفندهای معرفی شده با اندکی تغییر بر روی نسخه های قدیمی ورد مانند ورد  2010 ، 2007 و.. نیز قابل اجرا هستند. 

مخفی سازی عناصر موجود زیر تب های منو صفحات Word

یکی از بخش هایی که به راحتی در word قابل پنهان سازیست و کار را برای کاربران ساده تر می کند، حذف نوار ابزار موجود (و گاها اضافه بر سازمان) در صفحه می باشد. این نوارها با استفاده از کلید های ترکیبی ctrl +F1 قابل حذف خواهد بود.

به تصویر زیر نگاه کنید:

قابلیت های  word

به علاوه این بخش می تواند به صورت خودکار با کلیک روی Ribbon Display Option و سپس با انتخاب Auto-hide Ribbon حذف شود.

بخش دیگری که با جود آنکه قبلا در ورد 2010 معرفی شده بود،در ورد 2015 و 2013 بیشتر مورد توجه قرار گرفت،حالت مطالعه یا read mood می باشد.این حالت را می توانید با استفاده از کلید ترکیبی ALT + W-F فعال کنید.

قابلیت های  word

این حالت بیشتر برای تبلت ها و مطالعه ی راحت تر معرفی شد.با این حال آموزش ورد برای هر گونه دستگاهی نیز قابل استفاده است.

در صورت تمایل می توانید از  راه زیر نیز استفاده کنید:

از  بخش منو نرم افزار و انتخاب گزینه های View > Read Mode

تنظیم نوشته ها با استفاده از Outline View

یکی از بخش هایی که برای ایجاد نوشته ها به صورت کارآمد تری ارائه شد، حالت Outline View است.این حالت میزان کارایی شما و همچنین مدیریت مطالب را تا 50 درصد افزایش میدهد.در این حالت یک تولبار یا نوار ابزار مجزا برای شما ایجاد میشود که مدیریت به آموزش ورد شکل متفاوت تری از این بخش صورت می گیرد.

تولبار موجود در آن شامل جلوه های زیادی مانند هدینگ یا عنوان ها در 9 سطح ،امکان مخفی کردن آموزش ورد بخش هایی از متن ، نمایش بزرگتر بخش های انتخاب شده از متن ،پیش نویس سریع مطالب،کشیدن بخشی از متن و پیست کردن آن به شیوه ی drag and drop  و… از جمله ویژگی های تولبار پیشرفته تر در این قسمت است.

منبع:

دانلود آموزش ورد 



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ