سفارش تبلیغ
صبا ویژن
book
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 23706
کل یادداشتها ها : 20

1 2 >
نوشته شده در تاریخ 95/12/22 ساعت 12:43 ص توسط mohammad


 

مهاجرت و بایدها و نبایدهای آن

 

مهاجرت معمولا به جابه‌جایی مردم از مکانی به مکان دیگر برای کار یا زندگی می گویند. مردم معمولاً به دلیل دور شدن از شرایط یا عوامل نامساعد دورکننده‌ای مانند فقر، کمبود غذا، بلایای طبیعی، جنگ، بیکاری و کمبود امنیت اجتماعی و عمومی مهاجرت می‌کنند. دلیل دوم می‌تواند شرایط و عوامل مساعد جذب کننده مانند امکانات بهداشتی بیشتر، آموزش بهتر، مهاجرت به استرالیا درآمد بیشتر و مسکن بهتر در مقصد مهاجرت باشد.

کشور مشترک‌المنافع استرالیا (به انگلیسی: Commonwealth of Australia    ) کشوری است توسعه مهاجرت به استرالیا یافته در نیمکره جنوبی. این کشور با 7?686?850 کیلومتر مربع وسعت، ششمین کشور پهناور دنیا است. استرالیا یکی از قلمروهای همسود است و در سال 1901 از بریتانیای کبیر استقلال یافته‌است. پایتخت استرالیا شهر کانبرا است، شهری که در آن مجلس کشور و خانه? فرماندار کل قرار دارد. او به صورت تشریفاتی و به نمایندگی ملکه الیزابت دوم ریاست دولت را در استرالیا به عهده دارد. در عمل نخست وزیر منتخب در کنار دولت و مجلس اداره کشور را در مهاجرت به استرالیا دست دارند. استرالیا از نظر مساحت دومین کشور پهناور عضو مجموعه? اتحادیه کشورهای همسود () است.

 

 هیجان دوست ها و آنهایی که از زندگی معمولی بیزار  اخذ ویزا هستند حتما دوست دارند مکان های جدید و تفریحات تازه را کشف و تجربه کنند. برای این منظور هم بی شک باید از شهری به شهر دیگر یا از کشوری به کشور دیگر بروند. اگر روزی مقصد شما به سمت قاره استرالیا بود، باید بدانید کارهای جالبی می توانید در آنجا انجام دهید که اختصاصی برای همان قاره است.

 

 

هیجان دوست ها باید یک بار پرش از بالای برج 192 متری را امتحان کنند. برج آسمان در آکلند در نیوزیلند قرار دارد. پریدن از بالای این برج به سمت زمین آخر هیجان و ترس است. تصور کنید به هیچ چیز وصل نیستید فقط با یک کابل محکم قرار است 192 متر را با سرعت باد به سمت زمین سقوط کنید. برعکس بانجی جامپینگ، سرو ته به سمت زمین نمی آیید. افرادی که آب را بیشتر از هوا دوست اخذ ویزا دارند، می توانند در همین شهر آکلند موج سواری را تجربه کنند و لذت ببرند.

زیرآبی در کنار صخره های مرجانی–> مکان: کِرنز

 

مکان طبیعی بسیار زیبا و سایت جهانی یونسکو، ترکیبی از 3 هزار صخره مرجانی است. کرنز یکی مهاجرت به استرالیا از بهترین مناطق برای زیر آبی رفتن و تماشای این مرجان ها است. با قایق های دو بدنه کاتامران به سمت Agincourt بروید اخذ ویزا تا زیباترین صخره های مرجانی، آب های بسیار زلال و زندگی جذاب زیر آب را تماشا کنید.

 

بغل کردن کوآلا–> مکان: بریزبِن

 

بریزبن یکی از مشهورترین مکان ها برای تفریح و مسافرت در استرالیا است. دلیل آن نیز تفرج‌گاه طبیعی و زیبای منطقه است. در منطقه محافظت شده کوآلاها می توانید آنها را از نزدیک مشاهده و لمس کنید. همچنین می توانید به کانگروها یا لوری کیت ها غذا بدهید و مارها بزرگ را در دست بگیرید.

 

درک هنر–> مکان: ملبورن

 

گالری بین المللی ویکتوریا، قدیمی ترین گالری عمومی استرالیا و خانه بزرگ ترین مجموعه مهاجرت به استرالیا هنرهای استرالیایی در دنیا است. از مجسمه های بومی و ساکنان اولیه استرالیا گرفته تا اینستال های فراواقعی ران میوئک را می توان در این گالری دید.

 

 

خوابیدن در اقیانوس جنوبی–> مکان: تاهیتی

 

جزیره فرانسوی پولی‌نزی یکی از بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل های گران قیمت و خاص و ریلکس کردن است. استراحت در ویلاهای شناور روی آب در تاهیتی بسیار خاص و لذت بخش است. هنگام بیدار شدن در این ویلاها می توانید منظره زیبای طلوع آفتاب را بر فراز اقیانوس آرام تماشا کنید.

منبع:

مهاجرت به استرالیا گروه مهاجرتی یونیک ویزا



  



نوشته شده در تاریخ 95/12/22 ساعت 12:24 ص توسط mohammad


 

چه هاست ی بخریم؟

 

 

نکات بسیار زیادی در انتخاب هاست وجود دارد که قبل از راه اندازی یک سایت باید به آن توجه کنید.قبل از خرید هاست باید بدانید چه مشخصات فنی نیاز دارید و چگونه یک شرکت میزبانی وب میتواند آنها را برای شما برآورده کند. امکاناتی از قبیل میزان فضا و پهنای باند , نوع سیستم عامل هاست , تعداد دامنه و بانک اطلاعاتی و… برخی از اصلاحات رایج در میزانی وب هستند. شما باید بتوانید از ابتدا سرویس مورد نیاز خود را به صورت درست انتخاب کنید تا مجبور نشوید پس از زمان کوتاهی هزینه های اضافی بابت خرید پلن های بالاتر هاست نامحدود بپردازید .

 

اگر قصد دارید یک سایت خدماتی و اطلاع رسانی راه اندازی کنید حداقل از 500 مگابایت فضا شروع کنید. هاست پربازدید چون بخشی از این فضا بابت نصب اسکریپت مورد نظرتان اشغال میشود و مابقی آن بابت نگه داری از تصاویر و فیلم و به طور کلی فایل ها و مطالب و مولتی مدیای سایت استفاده خواهد شد و شما به مرور زمان و پیشرفت سایت تان ممکن است لازم باشد تا چند گیگابایت هم فضا بخرید هاست نامحدود . طبیعی است هرچه مطالب بیشتری داشته باشید و سایت شما گسترده تر باشد به فضای بیشتری برای نگه داری فایل های خود نیاز دارید.

 webhosting

برخی از شرکت های میزبانی وب به خرید هاست شما وعده فضای نامحدود میدهند. اما باید بدانید که در عمل این کار ممکن نیست.این فقط یک جمله تبلیغاتی است زیرا تمامی سرور ها اطلاعات شما را بر روی هارد دیسک خود نگهداری میکنند و تمامی هارد دیسک ها هم فضای مشخصی دارد که آن فضا بین کاربران تقسیم شده است . پس چیزی به نام نامحدود وجود خرید هاست ندارد.

 

برای امتحان شما میتوانید بر روی یکی از همین سرویس های نامحدود فایلهای سنگین قرار دهید و پس از مدتی خواهید دید که شرکت میزبانی با شما تماس میگیرد و از شما درخواست میکند پلن هاست خود را ارتقا دهید.

هاست های ایران به دلیل وجود سرور ها داخل کشور، سرعت نمایش بالاتری دارند که خیلی هاست نامحدود محسوس نمی باشد.

 

همچنین چنانچه از نرم افزار هایی نظیر ویبولتین نال شده استفاده می کنید، پیشنهاد ما استفاده هاست نامحدود از سرور های داخل ایران است زیرا تحریم نمی باشد.

 

هاست های خارج به دلیل امکانات بیشتر در دیتاسنترهای خارجی ترافیک و پهنای باند بیشتری در اختیار شما قرار می دهد،به دلیل سرعت بالاتر سایتهایی که روی سرورهای خارج ایران میزبانی می شوند،  در خارج از هاست پربازدید ایران و همچنین پایداری بیشتر آنها معمولا این سایتها رتبه بهتری در موتورهای جستجو و الکسا بدست می آورند.

     در عمل، بسیاری از شرکت هایی که خدمات ثبت دامنه را انجام می دهند، خرید هاست ایران خدمات هاست نیز ارائه می دهند. ولی لزوما این به آن معنا نیست که شما پس از ثبت دامنه، بایستی حتما هاست نیز خریداری نمایید. بسیاری از مواقع، یک دامنه خریداری می شود ولی بنا بر دلایلی از آن استفاده نمی شود.  

 

 یکی از این دلایل می تواند پارک کردن دامنه برای هاست مدتی کوتاه یا بلند باشد. پارک کردن دامنه به این هاست نامحدود معناست که شما دامنه ای را خریداری می کنید ولی از آن استفاده نمی کنید. یکی از دلایل دیگر ثبت دامنه و نخریدن هاست می تواند آن باشد که دامنه تنها برای آن خریداری شده است تا فرد دیگری نتواند آن را خریداری کند. دلایل این موضوع نیز متنوع است ولی اکثرا به خاطر جلوگیری از سوء استفاده از نام دامنه است.

منبع:

هاست , خرید هاست, خرید هاست پربازدید, هاست نامحدود



  



نوشته شده در تاریخ 95/12/21 ساعت 11:37 ع توسط mohammad


 

حمل و نقل بین المللی چیست؟

 

 

شایستگی های مورد نیاز جهت حق العمل کاری در ترخیص کالا 

کارت حق العمل کاری توسط گمرک ایران صادر می شود این کارت حمل و نقل بین المللی جهت اخذ شامل یک سری الزامات می باشد .که از آن جمله پذیرش در آزمون این سازمان می باشد از شرایط پذیرش کارت حق العملکاری به مواردی نظیر اینکه باید شهروند ایران باشد و با حداقل سن 25 سال در سازمان های دولتی مشغول به کار نباشد.

کارگزار گمرکی باید به جداول تعرفه های گمرکی آشنا باشد که خود لیست هایی جهت ارائه، میزان حقوق گمرکی و سود بازرگانی و قواعد و قوانین دولتی برای وارد کنندگان و دیگر الزامات تجارتی را دارا می باشد. 

تشخیص هویت و ارائه اسناد در ترخیص کالا 

جهت ترخیص کالا توسط شرکت های ترخیص کار نیازمند ورود اطلاعات مربوط به هویت صاحب کالا و نماینده ی آن جهت اظهار به گمرکات و تعیین ارزش کالای وارداتی به سیستم هستیم. در ترخیص کالا منظور از ارزش کالای وارداتی به معنای ارزش کالا در مبدا بعلاوه نرخ کرایه حمل و بیمه کالا تا ورود به گمرک می باشد. (در صورت پرداخت شدن هزینه های دیگر نیز در تعیین ارزش گمرکی کالا اضافه می شود که شامل: ظروف و بسته بندی، هزینه های طراحی و هزینه حقوق مالکیت معنوی می باشد ) 

تخصیص کوتاژ با توجه به مدت اعتبار کابوتاژ کالا به گمرک مقصد می باشد (تا سه ماه بعد از انقضای کابوتاژ کالا اگر گواهی نامه ی گمرک مقصد از طرف صاحب کالا که خود حمل و نقل بین المللی نشان دهنده ورود کالا است ارائه نشود، کالا به مقصد نرسیده استنباط می شود.) در این مرحله تشخیص مسیر گمرکی جهت ترخیص کالا به روش سیستمی صورت می گیرد که شامل دریافت کوتاژ ترخیص کالا می شود، کوتاژ در واقع کد شناسایی برای ترخیص  کالا و اظهارنامه می باشد.

باید توجه کرد کالایی که ترخیص قطعی نشده برای گمرک حمل و نقل بین المللی در عوض وثیقه ای برای مطالبات گمرک چه در خصوص ترخیص کالای مورد بحث و چه در خصوص مطالبات معوقه ی حاصل از ترخیص کالاهای از پیش صورت گرفته می باشد.

بر مبنای اظهار صورت گرفته یکی از مسیرهای سبز ، زرد و قرمز انتخاب می شود. 

گمرک پس از دریافت اسناد و مدارک ترخیص کالا به تشخیص هویت و تشخیص کارت بازرگانی می پردازد و در مراحل بعد به تشخیص نماینده قانونی جهت ترخیص کالا، وکالت نامه ترخیص و معرفی نامه، بررسی پروانه حق العملکاری و بررسی مطالبات معوقه و کنترل بدهی مربوط به ارزش کالا می پردازد.

 

بر اساس ماده 3 قانون مقررات واردات و صادرات وجود کارت بازرگانی با اعتبار برای افرادی که به واردات به صورت تجاری اقدام می کنند یک امر اجباری می باشد.

روش قیمت گذاری عامل مهمی در قسمت فروش و به خصوص تماس های حمل و نقل بین المللی سرد می باشد . در هنگامی که تماس سرد برقرار می کنیم 3 فاکتور مهم ارائه سرویس ها ، مهیا کننده ها و  نحوه ی معامله کردن تأثیرگذار هستند .

 

کیفیت و زمان ارسال نیز از عوامل مهم بالا آمدن یک کمپانی حمل و نقل بین المللی محسوب می شود . هرچه کالا با کیفیت بهتر و سریعتر به مقصد برسد ، مشتریان راضی تر و در نتیجه کمپانی معروف تر خواهد بود .

 

 

همچنین ابعاد و مقیاس کالا عامل مهمی در تعیین روش حمل و نقل می باشد حمل و نقل بین المللی . معمولا برای بار های خیلی سنگین از حمل ونقل ریلی و دریایی استفاده می شود .

 

 

قابلیت انعطاف در و استفاده از تمام روش های موجود که پروسه حمل و نقل کالای حمل و نقل بین المللی مشتریان را راحت تر می کند بخش قال توجهی از مشتریان ثابت را به خود جذب می کند .

 

همچنین سابقه کمپانی در تصادفات و خطرات احتمالی و به خصوص حمل و نقل بین المللی برای کمپانی های عظیم میلیارد دلاری همچون زنگ خطری محسوب می شوند  .

                      

 

فعالیت کسب و کار های حمل ونقل بین المللی می توان در توانایی های فورواردر و کریر نیز تعریف کرد . فورواردر روال های قانونی و کاغذ بازی ها را انجام و کریر وظیفه ی حمل فیزیکی کالا را شامل می شد .

 

 

در هر صورت ساختمان حرفه ی حمل و نقل بین المللی بسیار وسیع و همچنین حمل و نقل بین المللی انعطاف پذیری بالایی داراست . و با توجه به قوانین موافقت شده توسط کشور مبدأ و کشور مقصد انجام می شود .

در صورتی که صاحب کالا از افراد یا شرکتی باشد که دارای کارت بازرگانی است می تواندحمل و نقل بین المللی  شخص دیگری را که دارای کارت حق العمل کاری است به منظور ترخیص کالا از گمرک ، به گمرک معرفی کند که در این صورت شخص معرفی شده باید دارای کارت بازرگانی و کارت حق العمل کاری معتبر باشد.

 

یکی از اساسی ترین خدمات یک بارفرابر  انجام کلیه تشریفات گمرکی و مهارت در ترخیص کالا برای مشتری خود است،قطعا این عمل بدون آگاهی داشتن از قوانین و مقررات گمرکی و نداشتن تجربه مفید در این حرفه امکان پذیر نیست.

شرکت حمل و نقل بین المللی بهروش سریع کلیه رویه های گمرکی (صادرات قطعی ، صادرات موقت ، واردات قطعی ، واردات موقت و...) تشریفات گمرکی در گمرکات ایران مانند (فرودگاه امام،تهران،بندر عباس،سلفچگان،بوشهر و...)برای ترخیص کالا حمل و نقل بین المللی را برای مشتریان خود با سرعت و دقت  کافی توسط کادری مجرب انجام می دهد.

ترخیص کالا از گمرک بندر عباس ، تهران ، فرودگاه امام ، سلفچگان ، بوشهر ،و خارج از ایران

 

ترخیص کالا در بهروش سریع شامل انواع کالاهای حمل و نقل بین المللی وارداتی و صادراتی شما تاجر گرامی می باشد.

منبع:

ترخیص کالا 



  



نوشته شده در تاریخ 95/12/21 ساعت 9:53 ع توسط mohammad


 

تبادل لینک خوب

 

اگر یک سایت تجاری یا یک سایت خرید بک لینک دائمی و ایرانی پر از تبلیغات دارید تبادل لینک از چه راهاییبه دست میاید و چه میکند احتمال اینکه دیگران به شما لینک بدهند کمتر است . بخصوص اگر این دیگران ، نویسندگان وبلاگهای معمولی و غیر تجاری باشند . خرید بک لینک ایرانی درخواست لینک برای اینجور سایت‌ها دقیقا مثل این است که شما دائما از « خارج » کاسه و بشقاب و لباس دست دوم و اثاث منزل و . . . بیاورید و هر روز به « دوستان » زنگ بزنید و درخواست کنید که در مهمانی‌ها شما را دعوت کنند تا بیایید و جنس بفروشید . کار جالبی نیست . تبادل لینک شخصی و با معنا درخواست کنید وقتی خرید بک لینک دائمی و ایرانی می خواهید از کسی بخواهید که به شما لینک بدهد بدانید که خرید بک لینک ایرانی از چه کسی درخواست می‌کنید . فرستادن نامه‌های مشابه برای آدم‌های مختلف کار جالبی نیست و معمولا به لینک گرفتن از یک سایت خوب منتهی نمی‌شود و تنها کاری که می‌کند این است

مراقب بک لینک ها باشید

 وب‌سایت‌های بسیاری هستند که به شکل تخصصی، خرید بک لینک دائمی و ایرانی ارائه دهنده‌ی خدمات مربوط به بک لینک هستند. این وب‌سایت‌ها بک لینک های وب‌سایت شما را مونیتور می‌کنند و انواع و اقسام اطلاعات را در مورد هر بک لینک خاص و در مورد وضعیت بک لینک های وب‌سایتتان در اختیار شما قرار می‌دهند. این‌ها سعی می‌کنند با الگوریتم خاص خود، کیفیت هر بک لینک را محاسبه کنند و هرچه این الگوریتم به الگوریتمی که گوگل برای کیفیت‌سنجی لینک‌ها استفاده می‌کند، نزدیک‌تر باشد، نتایجی که برای وبمستر ارائه می‌شود خرید بک لینک دائمی و ایرانی دقیق‌تر و مفید‌تر خواهد بود. برخی از این وب‌سایت‌ها در زیر آمده‌اند.

بله. وب‌سایت‌های زیادی هستند که با بک لینک به اصطلاح بالا آمده‌اند. خرید بک لینک دائمی و ایرانی اما هر سایتی مثل بدن هر انسانی، شرایط خاص خودش را دارد. لزوما یک قرص و یک دارو برای همه‌ی بیمارانی که مبتلا به یک بیماری هم هستند جواب نمی‌دهد. نمی‌شود گفت چون این وب‌سایت توانسته، پس برای وب‌سایت  خرید بک لینک ایرانی من هم قطعا کار می‌کند. فاکتورها و متغیرهای بسیاری در شناسایی وب‌سایت شما توسط الگوریتم‌های گوگل موثر هستند. از جمله‌ی دلایلی که باعث پنالتی  شدن یا بن شدن وب‌سایت‌‌هایی که بک لینک می‌خرند، می‌شود، به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

دامین اتوریتی (Domain Authority): این مقدار که عددی بین صفر تا صد است را شرکت سئوموز محاسبه و ارائه می‌کند. 40 فاکتور در یک فرمول پیچیده، در محاسبه‌ی این عدد دخالت می‌کنند. فاکتورهایی خرید بک لینک دائمی و ایرانی مثل تعداد بک لینک ها و کیفیت آن‌ها، سن دامین و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی. هر چه این عدد به صد نزدیک‌تر باشد، ارزشمندتر است.

 بک لینک

پیج اتوریتی (Page Authority): این مقدار هم مانند دامین اتوریتی، عددی است بین صفر خرید بک لینک ایرانی تا صد و باز هم توسط شرکت سئوموز محاسبه و ارائه می‌شود. این مقدار نیز، با دخالت تعدادی فاکتورها، اما این بار منحصرا برای هر صفحه، جداگانه محاسبه می‌شود.

 

لینک‌های خروجی (External Link): قبلا گفته می‌شد که تعداد لینک‌های خرید بک لینک دائمی و ایرانی خروجی هر صفحه نباید بیش‌تر از 100 باشد. اما برخلاف آن‌چه در محیط نت فارسی رواج دارد، حالا دیگر تعداد لینک‌ها اهمیت اولیه ندارد. گوگل گفته که تعداد لینک‌های خروجی نباید نامعقول باشد، اما محدودیت صدتایی دیگر مطرح نیست. شناسایی خرید بک لینک ایرانی «نامعقول بودن» تعداد لینک‌های خروجی خودش مکانیزمی دارد که تعداد لینک‌های خروجی، لینک‌های ورودی، حجم متن و فاکتورهای موثر دیگری، در آن دخالت می‌کنند. 

منبع:

 

خرید بک لینک دائمی  , خرید بک لینک ایرانی



  



نوشته شده در تاریخ 95/12/21 ساعت 9:31 ع توسط mohammad


 

لاغری با لیپوماتیک

   

لیپوماتیک بی عارضه است و خطر آمبولی در آن بسیار کم است از این رو تمامی افراد کاندید مناسبی برای این جراحی هستند. این جراحی نه تنها برای افراد بسیار چاق بلکه برای کسانی که دچار چاقی های کم موضعی هستند مناسب است . عمل لیپوماتیک مثلا یک فرد با اندام ایده آل و وزن مناسب ممکن است تجمع چربی بیشتری در ناحیه پهلو داشته باشد ، و یا پشت ران او حجم بیشتری نسبت به کل پاها داشته باشد ، مرکز لیپوماتیک تهران این

 بیشترین متقاضیان جراحی لیپوماتیک افرادی هستند که بعد از کاهش وزن لیپوماتیک مزایای لیپوماتیک LIPOMATIC    نسبت به سایر روشها 

3- جمع شدن پوست در این روش نسبت مزایای لیپوماتیک  به روشهای دیگر ساکشن بدلیل صدمه کمتر به ترابکولاهای پوستی بمراتب بهتر می باشد.

5- تورم و ترشحات پس از عمل در این روش بسیار کمتر است و ترشح از محل ساکشن مرکز لیپوماتیک تهران نهایتا 36 ساعت طول می کشد در حالیکه در روشهای دیگر ساکشن طولانیتر است. 

لیپوماتیک  آخرین و جدیدترین روش تایید شده توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای لاغری و تخلیه چربی از بدن است. این روش به شکستن چربی ها از طریق اشعه مادون صوت می پردازد و درمقایسه با روشهای دیگر دارای عوارض بسیار کمتری است. ... لیپوماتیک تهران 

منبع:

لاغری با لیپوماتیک



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ