سفارش تبلیغ
صبا ویژن
book
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 10
کل بازدید : 23879
کل یادداشتها ها : 20

نوشته شده در تاریخ 95/12/20 ساعت 12:10 ع توسط mohammad


 

آیا رپورتاژ آگهی برای سایت ما خوب است؟


رپورتاژ آگهی چیست  :
 
معمولاً متن رپرتاژ آگهی توسط شخصی در داخل سازمان سفارش‌دهنده، شرکت تبلیغاتی مسئول کمپین‌های تبلیغاتی آنها یا حتی یک نفر از گزارشگران آن رسانه تنظیم می‌شود. البته در برخی از شرکت‌های بزرگ حتما و حتما متن آنها در داخل خود سازمان و شرکت تنظیم‌شده و مورد تائید قرار می‌گیرد یا اینکه نهایتاً به آژانس طرف قرارداد برای امور تبلیغاتی آنها واگذار می‌شود. سپس فضای موردنیاز برای چاپ آنها خریداری می‌شود و این شرکت‌های کوچک‌تر هستند که اغلب تنظیم آن را بر عهده شرکت بک لینک شاپ آی آر منتشرکننده گذاشته یا در برخی از موارد درنهایت کار آن را بازخوانی و تائید هم می‌کنند. درحالی‌که هر دو این رویکردها رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری نیازمند تائید شرکت در مرحله آخر و قبل از چاپ است، استفاده از یک نظر خارج از سازمان اغلب بیشتر توصیه می‌شود.
 
نکته مهم که در بالا هم بک لینک شاپ آی آر به آن اشاره شد، بی‌طرفانه بودن محتوا و ادبیات استفاده‌شده برای این نوع محتوا است، هرچند که بازهم نوعی از تبلیغ است که هزینه‌ای برای صرف شده و هرگز پوشش‌دهنده نکات منفی در رابطه با یک محصول یا کالا نمی‌شود.
 
رپرتاژ آگهی بیشتر از هر چیز برای محصولات و خدماتی مناسب است که در آنها اطلاعات بک لینک شاپ آی آر بیشتر و بهتر موجب فروش محصول نسبت به استفاده از تصاویر می‌شود. محصولات و خدماتی که بیش از هر چیز دیگری برای آنها از این نوع تبلیغات استفاده می‌شود شامل مکمل‌های غذایی، روندهای آرایشی و بهداشتی، رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری محصولات ورزشی و برنامه‌های آموزشی و تربیتی و آژانس‌های مسافرتی می‌شود.
 
شکل و قالب کلی رپورتاژ آگهی :
ماهیت رپرتاژ آگهی‌ها قدری با آگهی‌های معمولی متفاوت است، اما متفاوت  بک لینک شاپ آی آر از تبلیغات چاپی معمولی با استفاده از یک تصویر و پیام برند است. این نوع از آگهی‌ها اغلب محتوا محور بوده و طول مطلب در آنها زیاد است که به مزایای محصولات می‌پردازد یا روایتی از بیان می‌کند که به ویژگی‌های یک محصول اشاره می‌کند. بااین‌وجود گاهی از عناصر بصری هم در آنها استفاده می‌شود.
رپرتاژ آگهی بیشتر از هر چیز برای محصولات و خدماتی مناسب است که در آنها اطلاعات بیشتر و بهتر موجب فروش محصول نسبت به استفاده از تصاویر می‌شود. محصولات و خدماتی که بیش از هر چیز دیگری برای آنها بک لینک شاپ آی آر از این نوع تبلیغات استفاده می‌شود شامل مکمل‌های غذایی، روندهای آرایشی و بهداشتی، محصولات ورزشی و برنامه‌های آموزشی و تربیتی و آژانس‌های مسافرتی می‌شود.
 
رپرتاژ آگهی یا تبلیغ رپورتاژ آگهی رپورتاژ به این معنی است که تبلیغ رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری شما در هر زمینه ای به صورت توضیحات کامل و تصاویر مرتبط همراه با لینک به عنوان یک مطلب در سایتی منتشر شود و این مطلب یا رپورتار آگهی با اینکه ظاهری شبیه به سایر مقالات و مطالب دارند اما در واقع با سفارش قبلی و با رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری هدف تبلیغ برای کمپانی ها و شرکت های تجاری تهیه شده‌اند.
 
رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگترین تبلیغات خبری برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می کنند.
این روش نوین و موثر برای افزایش فروش و جذب ترافیک است معمولا در رپورتاژ آگهی یک روال داستانی دنبال می شود و در  نهایت نیاز به محصول و خدمات شما نتیجه آن داستان است. این داستان توسط یک فیلم نامه نویس و یا داستان گوی ماهر بایستی انجام شود تا تبلیغاتی بودن آن کمتر دیده شود، همچنین درج لینک شما در سایت دیگر یکی از روش های استفاده از بک لینک است که این بار هدفمند و با تاثیر بالایی انجام می شود. ریپورتاژ آگهی درواقع یک خبر است که در قالب رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب، چند پاراگراف متن و عکس می باشد.
منبع:
رپرتاژ آگهی,آگهی رپورتاژ,سایت, رپورتاژ آگهی, رپرتاژ خبر,رپرتاژ چیست,رپورتاژ نویسی,تبلیغات رپورتاژ,تبلیغ رپرتاژ

 








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ