سفارش تبلیغ
صبا ویژن
book
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 23705
کل یادداشتها ها : 20

نوشته شده در تاریخ 95/12/22 ساعت 12:43 ص توسط mohammad


 

مهاجرت و بایدها و نبایدهای آن

 

مهاجرت معمولا به جابه‌جایی مردم از مکانی به مکان دیگر برای کار یا زندگی می گویند. مردم معمولاً به دلیل دور شدن از شرایط یا عوامل نامساعد دورکننده‌ای مانند فقر، کمبود غذا، بلایای طبیعی، جنگ، بیکاری و کمبود امنیت اجتماعی و عمومی مهاجرت می‌کنند. دلیل دوم می‌تواند شرایط و عوامل مساعد جذب کننده مانند امکانات بهداشتی بیشتر، آموزش بهتر، مهاجرت به استرالیا درآمد بیشتر و مسکن بهتر در مقصد مهاجرت باشد.

کشور مشترک‌المنافع استرالیا (به انگلیسی: Commonwealth of Australia    ) کشوری است توسعه مهاجرت به استرالیا یافته در نیمکره جنوبی. این کشور با 7?686?850 کیلومتر مربع وسعت، ششمین کشور پهناور دنیا است. استرالیا یکی از قلمروهای همسود است و در سال 1901 از بریتانیای کبیر استقلال یافته‌است. پایتخت استرالیا شهر کانبرا است، شهری که در آن مجلس کشور و خانه? فرماندار کل قرار دارد. او به صورت تشریفاتی و به نمایندگی ملکه الیزابت دوم ریاست دولت را در استرالیا به عهده دارد. در عمل نخست وزیر منتخب در کنار دولت و مجلس اداره کشور را در مهاجرت به استرالیا دست دارند. استرالیا از نظر مساحت دومین کشور پهناور عضو مجموعه? اتحادیه کشورهای همسود () است.

 

 هیجان دوست ها و آنهایی که از زندگی معمولی بیزار  اخذ ویزا هستند حتما دوست دارند مکان های جدید و تفریحات تازه را کشف و تجربه کنند. برای این منظور هم بی شک باید از شهری به شهر دیگر یا از کشوری به کشور دیگر بروند. اگر روزی مقصد شما به سمت قاره استرالیا بود، باید بدانید کارهای جالبی می توانید در آنجا انجام دهید که اختصاصی برای همان قاره است.

 

 

هیجان دوست ها باید یک بار پرش از بالای برج 192 متری را امتحان کنند. برج آسمان در آکلند در نیوزیلند قرار دارد. پریدن از بالای این برج به سمت زمین آخر هیجان و ترس است. تصور کنید به هیچ چیز وصل نیستید فقط با یک کابل محکم قرار است 192 متر را با سرعت باد به سمت زمین سقوط کنید. برعکس بانجی جامپینگ، سرو ته به سمت زمین نمی آیید. افرادی که آب را بیشتر از هوا دوست اخذ ویزا دارند، می توانند در همین شهر آکلند موج سواری را تجربه کنند و لذت ببرند.

زیرآبی در کنار صخره های مرجانی–> مکان: کِرنز

 

مکان طبیعی بسیار زیبا و سایت جهانی یونسکو، ترکیبی از 3 هزار صخره مرجانی است. کرنز یکی مهاجرت به استرالیا از بهترین مناطق برای زیر آبی رفتن و تماشای این مرجان ها است. با قایق های دو بدنه کاتامران به سمت Agincourt بروید اخذ ویزا تا زیباترین صخره های مرجانی، آب های بسیار زلال و زندگی جذاب زیر آب را تماشا کنید.

 

بغل کردن کوآلا–> مکان: بریزبِن

 

بریزبن یکی از مشهورترین مکان ها برای تفریح و مسافرت در استرالیا است. دلیل آن نیز تفرج‌گاه طبیعی و زیبای منطقه است. در منطقه محافظت شده کوآلاها می توانید آنها را از نزدیک مشاهده و لمس کنید. همچنین می توانید به کانگروها یا لوری کیت ها غذا بدهید و مارها بزرگ را در دست بگیرید.

 

درک هنر–> مکان: ملبورن

 

گالری بین المللی ویکتوریا، قدیمی ترین گالری عمومی استرالیا و خانه بزرگ ترین مجموعه مهاجرت به استرالیا هنرهای استرالیایی در دنیا است. از مجسمه های بومی و ساکنان اولیه استرالیا گرفته تا اینستال های فراواقعی ران میوئک را می توان در این گالری دید.

 

 

خوابیدن در اقیانوس جنوبی–> مکان: تاهیتی

 

جزیره فرانسوی پولی‌نزی یکی از بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل های گران قیمت و خاص و ریلکس کردن است. استراحت در ویلاهای شناور روی آب در تاهیتی بسیار خاص و لذت بخش است. هنگام بیدار شدن در این ویلاها می توانید منظره زیبای طلوع آفتاب را بر فراز اقیانوس آرام تماشا کنید.

منبع:

مهاجرت به استرالیا گروه مهاجرتی یونیک ویزا








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ