سفارش تبلیغ
صبا ویژن
book
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 12
کل بازدید : 23893
کل یادداشتها ها : 20

نوشته شده در تاریخ 95/12/22 ساعت 12:53 ع توسط mohammad


  

ویژگی های ماشین های لباسشویی صنعتی

 

ماشین لباسشویی ویژگی های ماشین لباسشویی صنعتی متنوعی داشته که از آن میان میتوان انواع برنامه های شستشو، برنامه های ضد عفونی کننده و انواع تکنولوژی های ماشین لباسشویی را نام برد

همانند رنگ و طرح، قابلیت های لباسشویی ها نیز امروزه بسیار متنوع اند. اگرچه برند ها و مدل های متفاوت هرکدام قابلیت های مخصوص به خود را نیز دارند، اما ما در اینجا تعدادی از این قابلیت ها را برای آشنایی بیشتر شما، عنوان کرده ایم:

 

انواع برنامه های شستشو: برنامه های شستشو بسیار متنوع بوده و روز به روز نیز بر تعداد آن ها افزوده می شود. این برنامه ها متناسب با ویژگی هایی از جمله جنس لباس، رنگ آن و مدت زمان شستشو و درجه حرارت متناسب با این ماشین لباسشویی صنعتی ویژگی ها طرح ریزی شده که از میان آنان می توان به این برنامه ها اشاره نمود: شستشوی دستی، لباس نخی، کتان، پشمی یا ابریشمی و مخمل یا از جنس پر، لباس ورزشی، البسه زیر، تی شرت و پیراهن، لباس های مخلوط، البسه تیره، البسه کودک و ملحفه و پتو.

 

 موتور ماشین‌های سطلی ممکن است از نوع قطب‌چاکدار یا خازنی باشد که از موتور قطب‌چاکدار تنها در حالتی استفاده می‌شود که موتور به صورت مستقیم (بدون تسمه) به دیگ وصل است و جهت چرخش آن قابل تغییر نیست (چپ‌گرد و راست‌گرد ندارد). برخی از ماشین‌های لباس‌شویی سطلی دارای المنتی برای گرم‌کردن آب نیز هستند، اما ماشین‌های لباس‌شویی دوقلو به علت اینکه معمولاً دارای دیگ پلاستیکی‌اند در آن‌ها از المنت گرم‌کن استفاده نمی‌شود. عمل خشک‌کردن در ماشین‌های دوقلو معمولاً به وسیله? نیروی گریز از مرکز انجام می‌شود و دارای یک موتور جدا برای مخزن خشک‌کن هستند. موتورهای ماشین دوقلو هر دو از نوع موتورهای القایی آسنکرون تکفاز هستند و در برخی از آن‌ها یک موتور القایی قطب‌چاکدار برای پمپ الکتریکی استفاده می‌شود. موتور شستشوی ماشین‌های دوقلو با تسمه به دیگ وصل می‌شود ماشین لباسشویی صنعتی و می‌تواند لباس‌ها را در دو جهت بچرخاند که به تمیزتر شدن آن‌ها کمک می‌کند، اما موتور خشک‌کن به صورت مستقیم به مخزن خشک‌کن اتصال می‌یابد و به همین علت سرعت این قسمت بسیار بالاست و برای جلوگیری از خطرهای احتمالی یک ترمز مکانیکی که با میکروسوییچ فعال می‌شود در آن‌ها تعبیه شده است که با بازشدن در مخزن، موتور را خاموش و ترمز مکانیکی را فعال می‌کند. در ماشین‌های دوقولو با استفاده از دو تایمر برنامه? تغییرجهت ماشین را تعیین می‌کنند، به این صورت که اگر تایمر 1 فعال باشد، ماشین مدت‌زمان چرخش ماشین در هر جهت بیشتر خواهد بود (مثلاً 30 ثانیه چپ، 4 ثانیه توقف، 30 ثانیه راست، 4 ثانیه توقف) اما اگر تایمر  فعال باشد مدت زمان چرخش ماشین در هر جهت کمتر می‌شود (مثلاًُ 5 ثانیه چپ، 7 ثانیه توقف، 5 ثانیه راست، 7 ثانیه توقف). دور آرام ماشین برای لباس‌های ظریف در نظر گرفته شده است

 

 

 

انواع حرکت های البسه: جهت هرچه نزدیک تر کردن شستشوی ماشینی به شستشوی دستی ماشین لباسشویی صنعتی و  برخورداری از بالاترین کیفیت شستشو، انواع برنامه های حرکت مختلف در ماشین لباسشویی ها در نظر گرفته شده است. جدیدترین لباسشویی ها از 6 حرکت (6 motion  ) متفاوت در سیکل شست و شو شامل حرکت آبکشی، پیچاندن، پله ای، تاب دادن، ساییدن و غلتاندن استفاده می کنند. در حرکت آبکشی، لباس ها دور دیگ چیده شده و می چرخند. در مرحله پیچاندن، لباس ها به طور گردشی دور هم می چرخند. در مرحله پله ای، تمام لباس ها به طرف بالای محفظه دیگ هدایت شده و از آنجا به پایین پرتاب می شوند. در مرحله تاب دادن لباس ها از دو طرف بالا رفته و به سمت دیگر پرتاب می شوند. مرحله ساییدن همانند مرحله قبلی است با این تفاوت که لباس ها بعد از بالا رفتن به صورت چرخشی به سمت دیگر هدایت می شوند. در مرحله غلتاندن لباس ها ماشین لباسشویی صنعتی به صورت مستمر دور هم می چرخند.   

ماشین های لباسشویی صنعتی

1-       دستگاه کاربری لباسشوئی جهت همه نوع البسه بیمارستانی و آبگیری صنعتی فوق حرفه ای می باشد.

2-       ظرفیت شستشو 60 کیلوگرم تمام اتوماتیک ضریب بارگیری 12:1 می باشد.

3-       حجم آب داخل سیلندر 1000لیتر و آب مصرفی 110 لیتر در هر بار شستشو و یک سیکل کامل شستشو با برنامه های C-0 , B550, A440 لیتر می باشد.

4-       دارای آبگیری (سانترفیوژ) با قدرت بالای مناسب 800 دور در دقیقه

5-       بدنه از نوع آلیاژ فولاد 15 میلی متر و سیلندر و زنبیل از آلیاژ استنلس استیل 3 میلی متر می باشد.

6-       دارای سیستم ضرب گیر هیدرولیک و پنوماتیک با فونداسیون و زیرسازی مخصوص

7-       قابلیت شستشو با دمای تعیین شده توسط مرکز CDC

8-       دارای منبع جداگانه از آلیاژ استنلس استیل و پمپ های مخصوص تزریق ماشین لباسشویی صنعتی مایع های شستشو و ضدعفونی کننده بصورت اتوماتیک به میزان کنترل شده

9-       دستگاه از نوع دوطرفه دو درب مجهز به دو درب جدا که بارگیری البسه ماشین لباسشویی صنعتی ها از طرف قسمت کثیف و تخلیه البسه از قسمت تمیز می باشد.

10-     دستگاه مجهز به کنترلر PLC هوشمند با سه برنامه جدا و شستشوی چهارمرحله ای با دمای  سانتی گراد متفاوت

11-     دارای تابلو فرمان با محافظ سیستم اینورتر که بار اکتیو را به صفر و فرکانس 1/0 تا 1000 هر تز می رساند و الکتروموتور دو دور با قدرت 11 و 15 کیلووات و توان مصرفی برق در برنامه های شستشوی(C 1/5KWH),(B 7/5 KWH), (A 6/5 KWH)

12-     ابعاد دستگاه طول 180CM، عرض 130CM ، ارتفاع 210CM

13-     فضا استفاده مفید از دستگاه 300,350 CM

14-     وزن دستگاه 2200 KG

15-     ضمانت 2 سال و 15 سال پشتیبانی

 اگر تمایل به خرید ماشین های لباسشویی صنعتی از مجموعه ما دارید لطفا با شماره موبایل : 09121868517 - 093918685177 تماس بگیرید 

با تشکر

مجتمع تولیدی ماشین سازی سرکیسیان

   وارکس سرکیسیان

 

تلفن های پاسخگو: 09121868517 – 09391868517 – 09213798517

منبع:

ویژگی های ماشین های لباسشویی صنعتی سرکیسیان








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ